Starostwo Powiatowe w Kole
Samodzielne stanowisko d.s. kontroli
Samodzielne stanowisko d.s. kontroli - KW
1. Do podstawowych zadań w zakresie kontroli należy:
1) przygotowanie, w porozumieniu ze Starostą, rocznego planu kontroli,
2) przeprowadzanie kontroli planowanych i doraźnych na podstawie upoważnienia Starosty oraz przygotowanie sprawozdań z ich realizacji,
3) sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli, projektów zaleceń pokontrolnych oraz projektów wystąpień do organów ścigania i kontroli,
4) monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych,
5) udzielenie kontrolowanym w toku kontroli instruktażu, bieżących porad i konsultacji,
6) sporządzenie rocznego sprawozdania wykonania planu kontroli za rok poprzedni,
7) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa,
8) koordynowanie w porozumieniu ze Starostą organizacji i funkcjonowania kontroli zarządczej i audytu,
9) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę.
2. Szczegółową organizację, rodzaje, cele oraz tryb przeprowadzania kontroli określają odrębne procedury.