Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Zadania Wydziału

Wydział Organizacyjny i Zdrowia zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, organizację przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków, prowadzenie spraw dotyczących nadzoru nad SP ZOZ wynikających z przepisów odrębnych.

 

Do podstawowych zadań Wydziału należy:

I. w zakresie organizacji i funkcjonowania Starostwa:

  1. zapewnienie właściwego funkcjonowania sekretariatów Starosty i Wicestarosty,

  2. wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa,

  3. wystawianie faktur,

  4. inicjowanie zadań usprawniających formy i metody pracy Starostwa,

  5. zabezpieczenie czynności związanych z funkcjami reprezentacyjnymi Starosty,

  6. opracowywanie projektów Regulaminu Organizacyjnego,

  7. obsługa informatyczna Starostwa,

  8. wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz prowadzenie archiwum starostwa,

  9. udział w negocjowaniu warunków umów zawieranych przez Powiat w przedmiocie administrowania budynkami, dostaw energii elektrycznej, dostaw energii cieplnej itp. oraz opiniowanie projektów tych umów,

  10. prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz opracowywanie analiz w tym zakresie,

  11. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów ze Starostą i Wicestarostą,

  12. załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi i tablicami,

  13. wdrażanie postępu technicznego w pracy Starostwa,

  14. zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,

  15. zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaxowej i alarmowej,

  16. zabezpieczenie mienia Starostwa, dbałość o estetykę, warunki pracy na stanowiskach oraz czystość i higienę pomieszczeń,

  17. gospodarowanie taborem samochodowym,

  18. prowadzenie spraw związanych z zapotrzebowaniem materiałowo-technicznym oraz konserwację wyposażenia Starostwa,

  19. opracowywanie i wykonywanie materiałów graficznych,

  20. prowadzenie rejestru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty,

  21. prowadzenie rejestru spraw powierzonych innym jednostkom,

  22. rejestrowanie zarządzeń Starosty,

  23. prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego ustanowionych przez powiat oraz udostępnianie do wglądu Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego lub zawartych w nich aktów normatywnych i innych aktów prawnych, w tym orzeczeń, a także udostępnianie do wglądu wyżej wymienionych aktów prawa miejscowego – w zakresie i na zasadach określonych w ustawie z dnia 20.07.2000r. o ogłoszeniu aktów normatywnych
    i niektórych innych aktów prawnych (Dz.U. z 2011r. Nr 197, poz. 1172 z późn. zm.),

  24. prowadzenie książki kontroli oraz dokumentacji wystąpień pokontrolnych,

  25. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynków będących w zarządzie starostwa, spraw inwestycyjnych w tym zakresie oraz ich bieżącego utrzymania,

  26. prowadzenie postępowania administracyjnego związanego z ewidencją
    i przechowywaniem rzeczy znalezionych.

II. w zakresie ochrony zdrowia:

  1. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, przekształcanie i likwidacją publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz nadawaniem im statutu,

  2. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem SP ZOZ,

  3. organizowanie konkursu na stanowisko kierownika Zakładu Opieki Zdrowotnej oraz
    z-cy kierownika w zakładzie, w którym kierownik nie jest lekarzem,

  4. przygotowanie projektu uchwały o utworzeniu Rady Społecznej przy SP ZOZ,

  5. przygotowanie projektów umów zawieranych z rektorami państwowych uczelni medycznych na udostępnienie oddziału szpitalnego, który może udzielać świadczeń zdrowotnych o regionalnym obszarze działania,

  6. opracowywanie projektu decyzji w sprawach o wydanie zwłok szkołom wyższym,

  7. przygotowywanie pozwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z zagranicy,

  8. powoływanie osoby do stwierdzenia zgonu w przypadku braku lekarza leczącego
    w ostatniej chorobie, oraz pokrycie kosztów jego oględzin,

  9. przestrzeganie przepisów ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych w zakresie sprowadzania zwłok z zagranicy,

  10. opracowanie oraz realizacja programów zdrowotnych na podstawie rozpoznanych potrzeb oraz prowadzenia sprawozdawczości w tym zakresie marszałkowi województwa,

  11. inicjowanie, wspomaganie, organizowanie i monitorowanie działań na rzecz lokalnej społeczności w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej,

  12. realizacja zadań obronnych w zakresie przygotowywania oraz wykorzystania publicznej i niepublicznej służby zdrowia na potrzeby obronne państwa.

III. ponadto wydział ten wykonuje inne zadania powierzone przez Starostę.

 

  • autor informacji: Bożena Palusińska - Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Zdrowia
    data wytworzenia: 2017-04-06
  • opublikował: Władysław Zieleśkiewicz
    data publikacji: 2017-04-06 12:32

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 353
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2014-12-22 13:25

Starostwo Powiatowe w Kole

ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło

NIP: 666 205 96 62

REGON: 311 620 839

Dane kontaktowe

tel. 63 26 17 836

fax 63 27 25 825

e-mail: starostwo@starostwokolskie.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 304692
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-06-22 12:59

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl